Ana Sayfa » Resimli Poğaça Tarifleri

Pamuk Poğaça

7 Mayıs 2009246.429 236 defa yorumlanmış

Adı üstünde pamuk gibi yumuşacık bir poğaça. Yapımı oldukça basit, kolay bir poğaça. Davetlerde güzel bir çeşit, çocuğunuzun beslenmesine koyabileceğiniz güzel bir tarif…

Malzemeler :

* 1 su bardağı sıvı yağ,
* 3 yemek kaşığı şeker,
* 4 çay kaşığı tuz,
* 1 adet yaş maya,
* 2 bardak ılık su, (yada bir bardak ılık su,bir bardak ılık süt karıştırın daha lezzetli oluyor)
* Aldığı kadar un.
Üzerine; yumurta sarısı

İç Malzemesi :

Peynir, maydonoz veya patates, maydonoz olabilir.

Yapılışı :

Ilık süte mayayı koyup eritin ve içine geri kalan malzemeyi ekleyin ve kulak memesi kıvamından daha yumuşak bir hamur elde edin. Hamurların içine malzemenizi koyup yağlanmış tepsiye dizin. En az 1 saat ılık ortamda mayalanarak kabarmalarını bekleyin. Üzerine yumurta sarısı sürüp 180 dereceli fırında üzeri kızarana kadar pişirin. Fırından çıkan poğaçalarınızı bir kap içinde beze sarın ve sarmadan önce elinizle üzerlerine biraz su serpiştirin.

Diğer POĞAÇA tarifleri için tıklayın.


236 yorum yapılmış »

  • Anonim demiş ki:

    hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  • begüm demiş ki:

    çok güzel bir tarif ama biraz lütffen tarifler ekleyin çünkü ben yazacam onun için
    :O:K:M:U

  • beyza demiş ki:

    bunu mutlaka deniycem ama bohca tarifelerini coğaltsak daha iyi olur hep aynı şeyler olmasın ben bunu hemen deniycem ama cok güzel gözüküyo farklı tatlarda görüşmek üzere

  • ayse demiş ki:

    hersey cok guzel

  • Nur demiş ki:

    Hamuru Yogurduktan sonra bekletmelisiniz, ve yaptiktan sonrada tepside bekletirseniz iyice kabarir ve YUMUSAK olur.

  • kader demiş ki:

    tarifinizi şimdi okudum evet güzel bir tarife benziyorda 6 yemek kaşığı şekeri tuzlu bir poğçanın içinde anlayamadım

  • dicle demiş ki:

    şahane oldu gerçekten pamuk gibi şey, hamuru yoğurduktan sonra hemen poğaça şekli verdim ama fırına atmadım o bekledikçe kabardı, kabardıkça ben sevindim:) afiyet olsun, yazanın ellerine sağlık daha nice güzel tariflere

  • emooo demiş ki:

    denemek istiyorum yiğenleri durdurmuyo pasta dıyolar inş.güzel olacak…ii akşamlarr

  • mükü demiş ki:

    eeeeehhhhhh işte adı gibi pamuk olmadı ama yinede fena değil

  • cangema demiş ki:

    tarif çok güzel görünüyo kesin denicem eminim güzel olur

  • nazlı demiş ki:

    ben bunu çok yaptım daha değişik tarifler yazın ltf :)

  • sümeyye demiş ki:

    akşam denedim yaptım 1 bardak su 1 bardak süt koydom bekledimde ama sert oldu gene tatdı çok güzel ama yumuşak olmadı acaba süt ten olabilirmi?

  • tugba demiş ki:

    tarıfınız denıyecegım ınşallah guzel olur

  • ŞERİFE demiş ki:

    ŞEKERİ BİRAZ FAZLA AMA GÜZEL GÖRÜNÜYOR

  • aleyna demiş ki:

    daha yapmadm ama yapmayı düşünüorumm başka tarifleride kaydedinnn:d

  • SERAP demiş ki:

    BENCE BU TARİFLER SÜÜPPPEEERRR HERKEZ DENESİN HHHIIIMMM AMA BİR YANDANDA FENA OLUYOR SÜREKLİ KİLO ALIYORUM OF

  • andelib demiş ki:

    bu çok güzel ve çok pratik bir tarif ben daha önce denedim sizlerede tavsiye ederim içine süt koyan kardeşim hamuru biraz yumuşak tutarsan sert olmaz

  • semra demiş ki:

    bu tarifin içinde yumurta neden yok çok hoş gözüküyor

  • ecra demiş ki:

    bencede harika bi tarif hemen denıycem .. şimdiden burnuma mis gibi kokusu gelmeye başladı bile :) ))

  • ecra demiş ki:

    ama bi nokta var cok sekerli gibi deneyen seker tadi fazla oluyomu bi yazabilirmi ..

  • gizem demiş ki:

    walla şimdi yaptımm çok güsel olduu elinize sağlık:)

  • gizem demiş ki:

    ben 5 yemek kaşığı şeker 5 çay kaşığı tuz koydum tadını gayet güsel oldu

  • SEDA demiş ki:

    BENDE BEGENDIM

  • nazlı demiş ki:

    ben sırf kolay olduğu için denicem arkadaşlar fazla kolay görünmüyo.. açma var onu deneyin harika bişi yaaaa

  • sibel demiş ki:

    çok güzel süper bişi ya harika

  • zehra demiş ki:

    tarifinizi yeni okudum ve deneyeceğim inşallah güzel olur

  • zehre demiş ki:

    güzel gördüm deneyeceğim inşallah ğüzel olur

  • aynur demiş ki:

    çok güzel görünüyoır ben de deneyeceğim

  • hanife demiş ki:

    çok güzel harika bir poğaça tarifi yumuşacık herkese yapmasını öneriyorum

  • berna demiş ki:

    tarifler çoookgüzel yaaa

  • asya demiş ki:

    ewet güzel oluyorlarrr

  • zehra demiş ki:

    yaptım harika oldu sizde deneyin

  • nurcan demiş ki:

    merak ettim yarn yapcam

  • ciks demiş ki:

    hamuru yoğururken fazla un koymayın yumuşacık bir hamur olursa daha güzel bir poğaça olur

  • meliha demiş ki:

    çok güzel görünüyo, yorumlarda çok hoş hemen şimdi yapcam akaşam çayın yanına afiyetle yiycez eşimle:))

  • beyza demiş ki:

    cok güzel gözüküyor

    mutlaka yapacam

  • dilek demiş ki:

    tarifimnbeğendim deniycem

  • Dilara demiş ki:

    pamaklarımı yicem

  • meral demiş ki:

    bende birazdan deniycem inşallah güzel olur

  • suzan demiş ki:

    bende denicem şimdi ama nasıl olur allah bilir

  • ebru demiş ki:

    bu poğaçayı eşim çok istedi aradım ve buldum birazdan yapıcam dilerim çok güzel olur eşime süpiriz yapıcm.şimdiden teşekkürler

  • öykü demiş ki:

    güzel görünüyorlar yarın deneyeceğim daha değişik tarifler bekliyoruz

  • Anonim demiş ki:

    İNANMIYORUM BU KADAR YUMUSAK OLUR ABARTI BENCE SİZ NE DERSİNİZ:)

  • GÜLMERCAN demiş ki:

    DENEYENLERE AFİYET OLSUN:)

  • yılgunay demiş ki:

    arkadaslar mayayı ne kadar koydunuz bıldı için yazarmısınız

  • zeliş demiş ki:

    bende deniycem inşallah güzel olur

  • ecem demiş ki:

    harikaaaaaaaaaaaa

  • gul demiş ki:

    ben anlamadim sut ve su bir su bardagimi?yoksa 1 cay bardagimi

  • Sultan demiş ki:

    Güzel Görünüyor Hamuru Sütmü Yoksa Su mu Yumuşak Tutar
    Yzarmısınız

  • ayşe demiş ki:

    ama çok güzel oldu

  • lütfü demiş ki:

    çok güzel bir pasta sağolunnn

  • fatoş demiş ki:

    merhaba ben bursadan fatoş 13 yaşındayım. bugün günlerden cumartesi pazartesi günü yerli malımız var.öğretmenimiz biz benden poğaça istedi bende bunu yapmaya karar verdim şimdi denemelik yapacağım güzel olursa okulda yine yaparım. basit ve ğüzel tarife benziyo. inşallah bir aksilik çıkmaz. bütün emeği geçenlerin ALLAH ömülerini uzun ettsin bize daha çok tarifler versinler. saolun!!!!

  • ayshe demiş ki:

    2 bardak ılık su dio ama ne bardağı bu çay mı su bardağı mı???

  • mhrbn demiş ki:

    güzellllllllll

  • süleyman demiş ki:

    daha yemedim ama çok güzel gözüküyorlar nasıl olduklarını tamin bile edemiyorum

  • yasemin demiş ki:

    çok güzel oldu

  • Birgül demiş ki:

    Ben bunu zaten biliyorum.

  • FATMA demiş ki:

    SÜPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

  • ayselburak demiş ki:

    tarif güzel bende yapıcam pamuk gibi olur umarım.ama bi sorum var,kuru maya kullansam olurmu,kuru maya nekadar koymalıyım içine..

  • havva ayşe demiş ki:

    pamuk poğaça kaç kişilik

  • havva ayşe demiş ki:

    cevap bekliyoruz

  • asi demiş ki:

    çok güzel

  • seher demiş ki:

    çookkkkk güzel oluyooo:)

  • MÜNÜRE demiş ki:

    ÇOK GÜZEL BİR POĞAÇA AMA SERT OLURSA GEBERTİRİM

  • sevim demiş ki:

    bunu bilmeyen mi var birgül=)

  • Ayten demiş ki:

    Tarifinizi denedim şekeri sadece 1 tatlı kaşığı koydum iç malzemesi olarak peynir kullandım harika yumuşacık peynirli pogaça oldu pastanedekilerden neredeyse daha güzel çok teşekkürler

  • tuba demiş ki:

    hamuru yoğurdum ama tepsiye dizmedim acaba kabarırmı bakalım nasıl olacak

  • birsen demiş ki:

    yaptım ve süperoldu

  • gönül demiş ki:

    bu poğ.çocuklarıma yapardım şimdi torunlara yapıyorum.tavsiyem kabarması için acele etmeyin.tepsiye koyduktan sonrada biraz bekleyin.sonra ılık fırına atın.

  • ELİF demiş ki:

    YA BEN YAPIYORUM İYİ GÜZEL KABARIYO PİŞTİKTEN SONRA ATSAN ADAM KAFASI YARAR ANLAMADIM GİTTİ NE YAPTIYSAM ŞU POĞÇA İŞİNİ ÇÖZEMEDİM…..

  • SULTAN demiş ki:

    YA ALLAH ALLAH SÜTÜ VEYA SUYU BİR SU BARDAĞI KATARSAN ÇOK BİR ÇAY BARDAĞI KATARSAN AZ OLUR ONA GÖRE UN YER BUNU BİLEMEYECEK NE VAR

  • ummuhan demiş ki:

    pogacayi denedim cok guzel oldu. bu hamurdan lahmacunda guzel oluyor denemenizi tavsiye ederim yumumusacik oluyor ama lahmacunmakinesinde pisirin. firinda denemedim.tesekkurler.

  • sena demiş ki:

    maşalah supan allah nazar deymesin işalah tadı süper beğendim

  • semaaa demiş ki:

    güzel bi tarif amaa şeker nie okadar çok anlamadım yaniii

  • atiye demiş ki:

    kolay tarif evde olan malzemeler yapımı çok kolay ve lezzetli herkes yapabilir

  • emine demiş ki:

    herkezin yorumunu okudum kimi güzel kimi değil diyo kime inanalım amadeniycem

  • ubeyde demiş ki:

    ya bende anlamadım tuzmu şekermi

  • katye demiş ki:

    ben pogacayı yaptım güzel kabardılar görünüşleri de güzel tadı da öyle ama hamur aşamasında çok zorlandım yarım kiloya yakın un koydum ve yine elime yapıştı ne kadar un koymalı?

  • müzeyyen demiş ki:

    gerçekten çok güzel deniycem tşk lütfen daha değişik şeyler yaaaaaazıınnnnnn!!

  • eliiff demiş ki:

    denicem..:)

  • elif demiş ki:

    çok güzel bi tarif hamur işlerini yapmayı çok seviyorum yarın yapıcam umarım çok güzel olur… ya bunun şekeri çok değil mi :S

  • aslı demiş ki:

    merhaba
    gerçekten güzel bir tarife benziyor şimdi denemeye gidiyorum sonucu yazarım bu arada şekere çok diyen arkadaşlar için hani pastane açmasının
    tadı tatlı-tuzlu arası bi tattır ya onun gibi oluyor sanırım ben şimdi doğru mutfağa gidiyorum

  • dilek demiş ki:

    yarın kızımın okulda beslenmesi var pamuk poğça çok hoşuma gitti onu yapıcam çocuklar ona bayılacak ve birazdan yapmaya gidiyorum

  • canan demiş ki:

    arkadaşlar ben de yaptım bunu, gercekten cok hoş oldu. denildiği gibi yapmaya calışın, kulak memesi kıvamından daha yumusak olsun,unu yavas yavas ekleyin ve her seferinde bakın hamurun kıvamına. bide hazırladıktan sonra tepside bekletin, inanılmaz yumusak gercekten pamuk gibi….

  • lord/*/*/*/*isa demiş ki:

    bı susun vızır vızır yapıosanız yapın mıllete nıe yazıon …

  • hulya demiş ki:

    selam ben fransadan
    bardak olarak su bardagi ben bu tarifi her zaman yaparim ama su falan firinda cikinca dokmem. Gercekten guzel oluyor deneyin

  • bahar demiş ki:

    tarif çok güzelle benziyo hemen bende deniycem

  • hatice demiş ki:

    bende denicem bakalm nasıl olcak

  • gızlı demiş ki:

    cok lezetlı

  • büşra demiş ki:

    walla sert yapanlar suçu kendilerinde arasın ben daha 13 yaşındayım adı gibi pamuk bir poğaça oldu…..

  • bahar demiş ki:

    denedim

  • hatice demiş ki:

    yaptım ama sert oldu neden acaba yazarmısınız

  • tuğba demiş ki:

    görünüşü güzel ama şekeri biraz fazla değilmi

  • halime demiş ki:

    ben bunu önceden yapıyodum hııı
    ü

  • nuray demiş ki:

    bende yapmak istiyorum ama yorumları okuyunca muallakta kaldım yumuşak mı sert mi oluyor.

  • sebahat demiş ki:

    sert oluyor diyenler büyük ihtimalle unu fazla kaçırıyorlardır. poğoça hamurunun olabildiğince yumuşak olması lazım.fazla yumuşak olması lazım. ben ilk yaptığım zamanlarda daha un alır derken annem bıraktırırdı un ilave etmeyi, o zaman sert olur derdi.bir de hamura içini koyarken yada şekil verirken elinizde fazla tutarsanız bu da sert oması için sebeptir. eskiden benimkiler de hep sert olurdu. annemin bu iki püf noktasını ğrendikten sonra yumuşak olmaya başladı. birde içindeki su ve süt su bardağı olarak konulur. farketmez çay bardağıyla da konur, ona göre un alır diye bişey olmaz. diğer malzemeler nolcak o zaman.çay bardağı ile konulursa şekeri, tuzu, yağı fazla gelir, lezzetsiz olur.

  • kikiki demiş ki:

    vala yapcz bakcaz olmasa bide o kadar para verdik yani ne lan bu

  • büşra demiş ki:

    ya ben daha yapmadım ama eminimki süper olur ben manavgatta oturuyorum ve hep kurabiye yapıyorum birazda poğaça denemeyi istedeim

  • kübra demiş ki:

    cok güzel bugunn deniommmmmmmmmmmmmmmmm

  • kübra demiş ki:

    ben b unu denedim kimse demesin ki yumusak oluyo pamuk gibiiiiiiiii

  • kübra demiş ki:

    yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  • kübra ergüleç demiş ki:

    ya ben bunu denedim süpper oldu yapmanızı tavsiye ederim

  • tugba demiş ki:

    guzel gozukuyor denıycem daha degsık tarıfler olsa daha guzl olur yınede tesekkurler

  • tugba demiş ki:

    hıc yumurtalı denedınızmı bu tarıfı

  • mario demiş ki:

    yaw bu niye sert oluyor.

  • Saynur demiş ki:

    Daha önce bu siteden tarif alıp yapmıştım, çok güzel oldular. İçine harç koymadan da yapabilirsiniz. Daha sonra arzuya göre içini açıp kaşar, salam, peynir vs. koyabilirsiniz. (Benim çocuklarım öyle seviyorlar.) Ayrıca, şekeri fazla gelmiyor. Sert oldu diyenler de fırından çıktıktan sonra bir bardak kadar suyu serpiştirerek poğaçaları sulayıp, bir bezle sararak bekletsinler. Harika olacak, eminim.

  • efsun... demiş ki:

    ben daha önce hiiiç denemedim ama ya riske girio yapacağım çok lezzetli görünüyo çünki şeker fazla gelmiyo dimi. sebahat hanım sizin tavsiyenize güvenerek yapcam

  • isimsiz demiş ki:

    mayalı hamurları mayalandırırken yumurta sürmeyin kabarmasını engelliyor paylaşmak istedim

  • hülya demiş ki:

    siz bu pamuk pağaçayı nasıl yapıosunuz baanda bir öretin

  • nazlı demiş ki:

    şimdi tarife baktım çok güzel gözüküyor şimdi denemeye gidiyorum inşallah yumuşak olur

  • gülhan demiş ki:

    denemek istiyorum artık yumuşak bir poğaça yapmak istiyorum. hiçbir tarif tututuramamıştım inşallah bu olur
    adı gibi pamuk olur…

  • realist demiş ki:

    yav işiniz yokmu sizin poğaça yapmaktan başkaa…………..

  • Gülsen demiş ki:

    bende bugun yaptım gercekten tadı cok gusel oldu ama sankı seker oranı bıraz fazla oldu. yapacak arkadaslara tafsıyem sakın kaşığa fazla seker koymayın ;) tarif için teşekkürler…

  • sofya demiş ki:

    daha ilk defa yapıyıyorum aradaşlar ben

  • gurme demiş ki:

    ben bunun ustasıyım şekerli bir pogaça olur bu buz da tat vermez sert olmaması içinde sıcak bir ortamda beklemesi gerekiyor

  • gurme demiş ki:

    pardon buz değil tuz olacaktı

  • Anonim demiş ki:

    HARİKAAAAAAAAA
    YARI MALZEMEYLE 1 TEPSİOLDU TADI ÇOK GÜZEL.SADECE ŞEKERİ BİRAZ DAHA AZ KOYMALI

  • lazzz demiş ki:

    geri zekalı fırında bekletirsen tabi sert olur:)))))

  • HACER demiş ki:

    çokkkkkkkkk güzel olmuş bende denicem selamlar

  • yasemin demiş ki:

    ay bende denicem be daha iyisini yaparım

  • bilge demiş ki:

    su an yaptım ve süper olucağa benziyor inşallah arkadaşlarım begenir ve sert olmazz :(

  • tokatlıııı demiş ki:

    valla resimde çok güzel ama yapıncada öle güzel olacakmı???

  • lublube demiş ki:

    bende yaptım çok güzel oluyor ama süt katmayın… suyla yapın!!!

  • Saynur demiş ki:

    Ölçüler gayet uyumlu, değiştirmeye kalkmayın. Çok lezzetli oluyor. Hatta içi boş da yapabilirsiniz, arasını kesip salam, sucuk, kaşar vs. koyup bu şekilde yenmesi de tercih edilebilir. Tek unutmamanız gereken, fırından çıktıktan sonra su serpmeyi unutmamak.

  • Anonim demiş ki:

    ya deneyen arkadaşlar bunun şekeri fazla olmuyo mu çok şekerli olmasın sakın kurabiye gibi

  • çiğdem demiş ki:

    şimdi yaptım we kabarmasını bekliyorum fırına wermek için :)

  • kuralsiz demiş ki:

    benim favori poğaça tarifim tek kelime ile süperrrr

  • kübya :) demiş ki:

    bende şimdi yaptım harika oldu mutlaka deneyin derim. bu arada şeker tadı kıvamında oluyor yani çok tatlı falan değil. ayrıca hamuru yumuşak tutmak ve şekil verdikten sonra tepside kabarmalarını beklemeniz şart yumuşak olmasının en büyük şartı bu ikisi. hepinize afiyet olsun :) )

  • Anonim demiş ki:

    banu

    bende yapmakistiyorum ama içersine 2 yumurta sarısı konulursa daha güzel olacağını düşünüyorum

  • ngenco demiş ki:

    yaptım tattım veee harika olmuş bence asıl tadı veren baharat değil sirke tavsiye ediyorum değişik tatlara açık olanlar

  • baran demiş ki:

    elerimle yaptım mis gibi oldu helal olsu

  • ayka demiş ki:

    selam ben azeriyim rusiyada yasiyorum. Pogaca tarifi ararken bu tarife rastladim yapdim cooooooooooox guzel oldu tesekkurler esim cox beyendi

  • hatice demiş ki:

    tarifinizi denemek istiyorum inşallah yumuşak olur begenirsem hep yaparım artık

  • Tugba demiş ki:

    merhaba ilk defa pogaca yapdim:) cok güzel oldu paylasim icin cok sagolun

  • aylin demiş ki:

    yapmak istiyorum ama çoooook korkuyorum işalah sert olmaz

  • büşra demiş ki:

    annem yapmış süper olmuştu bide komşumuz var bir türlü beceremio:)

  • silllllam demiş ki:

    yapacam annem izin verirse

  • YILDIZ :) demiş ki:

    BEN YAPTIM GÜZEL OLDU VE RESİMDEKİNDEN DAHA GÜZEL OLUYOR BEN BUNU HERKEZE ÖNERİRİM YAPARSANIN EMİNİM BİDAHA BIRAKAMAZSINIZ :) :)

  • fatma demiş ki:

    benim yaptigim poacalarda sert oluyor, kuru maya kullaniyorum genelde

  • emre demiş ki:

    olm süt koymadan olmas bu

  • songül demiş ki:

    ben yaptım harikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  • nuray yıldırım demiş ki:

    süper oldu deneyin

  • hatice demiş ki:

    pamuk gibi gerçekten:)

  • bahar demiş ki:

    hem kilo alıyoruz yemeyn kzzzzzz herifler kovacak bizii :) şaka şaka 3 beyazdan uzak durun kilo almazsınz un şeker veeee tuz :)

  • melek demiş ki:

    güzel oldu.

  • nuray yıldırım demiş ki:

    mayalı hamur olduğu için biraz hamurun dinlendirin kabarsın yani ondan sonra pişirin yoksa bekletmeden fırına atarsanız sert olur

  • ece demiş ki:

    denedim çok nefis oldu iki yaşındaki oğlum çok sevdi

  • nihan demiş ki:

    valla bende şu an yaptım inşallah sert olmaz öldürürüm yoksa pamuk poğaçayı

  • ahmet demiş ki:

    resimdeki gibi güzel olcakmı telefonlarınızı bekleri 0254224545

  • yozgatli demiş ki:

    cok guzel ya

  • Anonim demiş ki:

    vallla çok güzel dayanamıyorum yeyecem

  • Anonim demiş ki:

    gercekten güzel oluyor ben bundan acmada yapiyorum yani simit sekkileri veriyorum

  • canan demiş ki:

    gercekten güzel oluyor ben bundan acmada yaptim yani simit sekli verdim

  • tülay demiş ki:

    walla çoq qüseL ßi tarif denemeyi düşünüorum :)

  • PERVOŞ demiş ki:

    BEN MİSAFİRLERİME YAPTIM NEFİS OLDULAR HEMDE İLK SEFERDE YANLIZ TUZ VE ŞEKERİ AYNI ÖLÇÜDE KOYDUM BİR KISMINIDA ZEYTİNLİ YAPTIM OĞLUM ZEYTİNLİYE BAYILIYO MİSAFİRİM TARİFİNİ BİLE ALDI ELLERİNİZE SAĞLIK

  • karabük lü demiş ki:

    neden şekeri fazla bu poğaca şekerlimi tuzlumu?

  • busraaa demiş ki:

    tek kelimeyle mukemmel bir tarif harika oluyorrrr az once pisirdim ve su an da afiyetle yiyorum :)

  • ozlem demiş ki:

    çok basit ve çok lezzetli bir tarifmiş..denedim çokta beğenildi ..teşekkürler

  • fatos demiş ki:

    bazi arkadaslar sert olmus diyorlarya bence bu pogcanin yagi eksik cünkü ayni tarife bendede var ama onda 3 yemek kasigi seker 1su bardagi sivi yag katiyorum pamuk gibi oluyor

  • fatos demiş ki:

    ben defalarca yorum yaptim ama yayinlamiyorsunuz

  • FATOS-ALMANYA demiş ki:

    Tarifte anlatildigi sekilde aynen yaptim nefissssss birsey oldu.Yalniz sekerini 1 kasik eksik koydum, tavsiye ederim benim gibi mutfak kurtlarina sevgiyle kalin hep.

  • batuhaN. demiş ki:

    yapamdım ama tadını tahmin edebiliyoruM.

  • NURCAN demiş ki:

    BEN DAHA 14 YAŞINDAYIM YAPTIM ÇOK GÜZEL OLDU ŞUANDA AFİYETLE YİYORUM

  • IrmAK demiş ki:

    kesinlikle favori poğçam tarifim çok güzel oluyor

  • eylem demiş ki:

    bence gayet güzel oluyorr :)

  • elmas demiş ki:

    tarif ler basit ve güzel bı okadarda lez let li bence

  • tuba demiş ki:

    görünüşü güzel değil ama tadı çoooooooooooooooooook güzel

  • reyna demiş ki:

    şimdi fırından çıkardım tadına yeni baktım çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook güzel

  • leyla demiş ki:

    geçen gün toplantı için yaptım yemeye doymadı kimse çok güzel oldular. ii günler

  • serap demiş ki:

    tarifinizi denedim harika oldu teşekkürler….

  • ebru demiş ki:

    şimdi fırına attım bakalım nasıl olacak unuda ölçtüm 8-9 bardak un alıyor pişince tekrar yazacağım

  • ebru demiş ki:

    pişirdim pamuk poğaçaları harika oldu herkeze tavsiye ederim tarifi paylaştığınız için teşekkürler

  • gülsüm demiş ki:

    çoğu zaman sert olur fırındanda kaynaklanıyo bence davul fırınlarda daha güzel oluyo sanki kendime yaptığım gibi kayananamda davul fırıda yapıyorum yumusak oluyo şimdi bu tarife uyacam bakalımnasıl olcak….

  • melek demiş ki:

    denicem ama nasıl olur bilmiyorm ama çok güzel görünüyolar

  • fatoş demiş ki:

    ben bu tarifi ablamdan öğrenmiştim.çok güzel olmuştu evime gelince bende denedim ve sonuç harika misafirlerime hep yapıyorum görünüşüne değişik şekiller vererek. birde 1 yumurta beyazı katıyorum.

  • nisan demiş ki:

    cok tesekkurler bu tarifi verdiginiz icin basda dedim yalanci bi tarif ama gercekten pamuk gibi ogullarim bayildi buyuk oglum diyoki anne bu benim favori pogacam artik hep yap bunu diyo tekrardan tesekkurler tariflerinizin devamini bekliyorum insallah

  • mimiş demiş ki:

    süper sekilde muhteşem oluyo yhaaaaaaa harikaa herkese öneririmm:Dbende yapacağımmmmm:D

  • NURAY demiş ki:

    BENDE DENİYCEM HARİKA

  • düriye demiş ki:

    ben denedim ismi gibi pamuk oldu cok lezzetli yemege doyamadik en kisa zaman da tekrar yapacagim arif icin tesekkürler

  • sema demiş ki:

    bana göre çok güzel arkadaşımızın yorumuna katılmıyorum.tariflerinizi bizle paylaşın o zaman.

  • songül demiş ki:

    poaçayı yaş mayayla yaparsanız daha yumuşak oluyor kuru maya biraz sert yapıyor

  • gökçe demiş ki:

    evet bende önceden denemiştim çok güzel olmuştu ama ben poğaça görünümü verdikten sonra bekletildiğini bilmiyordum şimdi öle yapıcam:Dçok saolun tşk ederim….:):):):):):)

  • gökçe demiş ki:

    ha birde bence peynirleri maydonuzlu yapıp içine koyun biraz bolca olsun çok müthiş oluyo:):):):)

  • hafize demiş ki:

    arkadaşlar bende yapıyorum butariften ama benimkinde birtatlı kaşıgı tuz var ve çokgüzel oluyor tavsiye ediyorum herkes beyeniyor tarifini alıyor fırından çıkınca hemen üzerüne birçaybardagı kadar su serpin ve hemen üzerini kalınbi bezle örtün

  • Queresma demiş ki:

    Güzel tadıda güzel tarifidi güzel

  • sema demiş ki:

    başka daha güzel tariflerin gelmesini istiyorum hemde komşular hemen gelince hazırlanmış olsun habersiz geliyolar ve ben deliriyorum bu yüzden cok kolay olsun

  • oya demiş ki:

    aynı hamuru 2 ayrı fırında pişirin farklı oluyor arkadaşlar, ben denedim . markalar arasında derecelendirmeler farklı sonucuna vardım. tarif güzel sonuç güzel , hem de mayalı olması avantajı da var . tşk ler.

  • banu demiş ki:

    cok güzelmıs

  • mukaddes demiş ki:

    bide ben deniyim bakalım bu kadar yorum yapılıyosa denemek lazım merak ettim ama ben kuru maya katıcam yaş maya yooooooooookkk tşkler

  • kadriye demiş ki:

    denedim süper bir tarif

  • meral demiş ki:

    görüntüsüne lafım yok resmen ye beni diyo bide çocuklardan vakit ayırılıp yapılabilse süper olur

  • inci demiş ki:

    teşekür etmeyi unuttum teşekkür ederim sevgilim yiyince kendinden gecti :) ))))

  • 2en2 demiş ki:

    bende hemen deniycem,eminin cok lezzetli olacaktir

  • lara demiş ki:

    bence güzel birsey herkes denese iyi olur.)

  • acemi demiş ki:

    gercekten yaptım benim pocalar iyi olmazdı ama bu bambaska oldu yiyemiyorum oynamaktan

  • burcu demiş ki:

    dün yaptım çok güzel oldu ve en kısa zamanda tekrar yapmayı düşünüyorum :)

  • doğa demiş ki:

    çok güzel oldu bir daha yapmak istiyorum

  • eda demiş ki:

    bi karar verseniz sertmi oluyor yumuşakmı rezil olmak istemiyorum..

  • zeynep demiş ki:

    adı gibi tadıda süper çok güzel ben kısacası bayıldım ama biraz daha tarifler ekleyin yazacam ve maya sirke gibi şeyler çok bulunmasın

  • dila demiş ki:

    bu poğaçayı denedim arkadaşlarım çok beyendiler tarifini hemen istediler iyi ki de doğum günüm için bunu seçmişim ve içine maydanaoz ve peynir koydum tadı mükkemmel oldu haa unutmadan diyeyim iyiki patates ve süt ilave etmedim … sevgilerimle dila coşan

    iyi ki varsınız…………..

  • zeynep demiş ki:

    dilacım denedim çok güzel olmuşdu sana çok ama çok teşekkür ederim bir gün seni çağırıp yapıcam.

    sevgilerimle…

  • lern demiş ki:

    güzel oldu

  • admin (author) demiş ki:

    Bu poğaça yuşacık oluyor.

  • elif demiş ki:

    cok güzellllll

  • GİZEM demiş ki:

    GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR İLK DEFA DENEYECEM

  • ASLIHAN demiş ki:

    GORUNUSU GUZEL HEMEN YAPMAK ISTIYRUM

  • hülya demiş ki:

    yarın müsafirim gelicek inşallah rezil olmam

  • saniye demiş ki:

    benim hamur islerimde güzel olur gerci butun pogaca tarifi hemen hemen ayni gercekten tarrifler güzel esim 50 yasina giriyo hepsini yapcam dogum günü icin tesekürler bu güzel tarifler icin

  • selin demiş ki:

    güzel gözüküyor şimdi denicem benimde hamurum iyi güzel ve kabartıyomda tepside yumurduktan sonrada pişince iniyo kabarıklığı anlamıyorm vallahi elim lezzetlidir ama mayalı hamuru beceremiyom bakim bunu becerebilcemmi hemen yapıyorm aradığım ve istediğim sevdiğim poğça tarifi işte bu teşekkürler tarif veren tüm siteleree ALLAH HEPİNİZDEN RAZI OLSUN

  • fatos demiş ki:

    vallah pismek üzere insallah tadida görünüsü gibi iyidir,yoksa yandim.

  • ozel demiş ki:

    ben yaptim cok guzel oldu……………….

  • rümeysa demiş ki:

    çok güzel görünüyor

  • elif demiş ki:

    çok güzel olduu.yazanın ellerine sağlık…

  • sinem demiş ki:

    kolay bir tarife benziyor.hamur işlerinden pek anlamayan arkadaşlar bu tarifi yapabilir.kolay bir tarif…

  • büşra demiş ki:

    bu tarifi çok begendim hemen yapıcam bu poğaçayı

  • serpil demiş ki:

    yaptım çok güzel oldu adı gibi pamukkk:)tarf için tşk..

  • ayşem demiş ki:

    inşallah iyi olur eşime yapıcam

  • GGG demiş ki:

    ÇOK GÜZEL

  • güven demiş ki:

    herzaman yapıyorum ve pamuk gibi oluyor gerçekten de lakin hamuru 2 defa bekletmek lazım. önce mayalanmasını bekleyin daha sonra da tepside şekil verdikten sonra bekletin 1 saat kadar işte o zaman mükemmel oluyor..

  • kenan demiş ki:

    ben de yeğenimin doğum günün de yaptım enfessss yaaaaa böyle tarif görmedim

  • esma demiş ki:

    bende sımdı yaptım tepsıye koydum kabarmasını beklıyom
    ama yogurduktan sonra beklemedım kabarmazmı ya neyse omadı bı dahakı sefere bekletıp ole sekıl verırım ben ıcıne yumurtada kırdım bakalım nası olcak

  • esma demiş ki:

    cok guzel oldu pamuk gıbı bızımkılerın huyudur bıse guzel olmussa bu olmamıs bı daha yap derler ve dıceklerde ay cok sevındım hep sert oluyodu pugacam tşkler tarıf ıcın

  • edaa demiş ki:

    bende dün denedim çok ama çok yumuşak oldu komşularıma ve akrabalarıma da verdim onlarda çok beğendiler. keşke evde yapılan yemeklerin tariflerini yapsaydınız çünükü burda benim sevdiğim yemek tarifleri yok
    amaaaaaaaaa size bu güzel tarifi verdiğiniz için teşekkür edeerimmmmmmmmm……………………………………………………..

  • feyza demiş ki:

    ben yaptim cook güzel oldu , bereketli bayatlamiyor . bir kac defa yaptim hep güzel oldu . tarif icin tesekürler

  • sindiralla demiş ki:

    iyşallah iyi olur daha ilk defa yapıyorum bu tariften ağlayan pasta da çok güzel bir bakın isterseniz arkadaşlar tadı mükkememel

  • yusufgulsum demiş ki:

    cok guzel oldu ellerinize saglik yapamayan arkadaslar kendinde kabahati bulsunlar biz yaptik guzel oldu deyilmi kizlaaaaaar

  • Gokce demiş ki:

    yapılışı kolaydı şu an fırına vermeden önce dinlendiriyorum. ölçüleri yarı yarıya yaptım, tadının nasıl olduğunu paylaşacağım piştikten sonra.

  • burcu demiş ki:

    hemen denemek istiyorum Pamuk pogaca kulaga cok hos geliyor

  • hande demiş ki:

    vayyyyyy

  • hande demiş ki:

    bence cok guzel bir tarif hemen denemek istiyorum

  • hasret demiş ki:

    bende hemen yarin deniycem

  • hatice kader bağ demiş ki:

    harika nesifffffff çok lezzetli denedim teşekkürler

  • Leyla demiş ki:

    Tek kelimeyle HARIKAAAAA oldular! Super tarif yumusacik lezettli sekeri fazla gelmiyor ve bende olculerini su bardagiyla olctum..

    Tsklerr xx

  • bedrıye demiş ki:

    tarıfı yenı gördum yorumlarda guzel denıycem bırazdan

  • selver demiş ki:

    ben yaptım haika oldu çok sevdiler çocuklarım da dahil tekrar yapmayı düşünüyorum.tarif için teşekkürler kim yaptıysa.

  • yalnız demiş ki:

    cokbasitler

Yorum yapmak ister misiniz?!