Yemek Tatlı Tarifleri

Kategoriler

Kokostar

Kokostar

Malzemeler

Hamuru İçin

* 1 kahve fincanı kakao
* 2 yumurta (birinin akı iç malzemesine)
* 250 gram margarin

* 2 kahve fincanı pudra şekeri
* 1 pkt kabartma tozu
* 1 pkt vanilya
*  Aldığı kadar un

İçine

* 2 su bardağı hindistancevizi
* 2 çay bardağı purda şekeri
* 1 yumurtanın akı (hamur malzemesinden alınacak)

Üst Süsleme İçin

* 1 yemek kaşığı nişasta
* 1 yemek kaşığı kakao
* 1 yemek kaşığı şeker
* 1 su bardağı süt (birazı su olursa parlaklık verir)

Yapılışı

Un dışında tüm hamur malzemesini karıştırın.

Un azar azar ekleyerek yumuşak bir hamur elde edin.

Ayrı bir kapta hindistancevizi, yumurta akı ve şekeri karıştırın.

Hamurdan küçük parçalar kopartarak yuvarlayın ve mümkün olduğunca ince olmasını sağlayarak içini açın.

İç malzemeden koyarak hamuru kapatın. Kapalı yeri alta gelecek biçimde yağlı kağıt serili tepsiye dizin. Fazla basık olmasınlar. Yuvarlak formu korumaya dikkat edin.

180 dereceli fırında kurabiyeleri pişirin.

Üst süsleme malzemelerini karıştırarak pişirin ve soğumaya bırakın.

Soğuyan kurabiyelerin üzerini soğuyan üst süsleme malzemesi ile süsleyin. (ucu sivri sıkma torbasıyla, ince uçlu bir huniyle ya da kalın bir poşete açacağınız küçük bir delikle yapabilirsiniz)

Diğer Kurabiye Tarifleri için tıklayınız.


    Pekmezli Kurabiye

    Size yine nefis bir kurabiye tarifi vermek istedim. Seveceğinizi ve beğenerek yiyeceğinizi tahmin et

    Havuçlu Kurabiye

    Değişik bir tat, değişik bir lezzet tatmak ister misiniz. Hem kolay, hem de beğeneceğinizi umduğum b

YORUMLAR

96 Yorum Yapılmış

  1. Bende denemedim ama kolay karıştırılması için margarinin biraz yumuşak olması gerekiyo o yüzden olması lazım Sena..

  2. BENCEE ERİTECENNNN

  3. tarifi yazdım deniycem bakalım bu kadar güzel yorumların üstüne güzel olur herhalde

  4. demişki hepsi çok harika

  5. o kadar abartmayın hepsi harika

  6. çok güzel şuan deniyorum

  7. bence de harikıa ben bu kurabiyeyi yedim çk ama çok güzeldi harikaaaaaaaaaa hiç beğeğnmyenlerede yuh derim walla ben ha aaa aaaaaaaa insamn biraz beğenir beeee ene kedar olsa güzeldir demiiiii arkadaşlar yorumunuzu çok beğendim walla hem ben bu kurabiyeyi bçok beğendim biriside bunu sewgilisiyle başbaba yemişler dio şu yukardaki yorumda hiç kimse beğenmese ble ben çok bbeğendim herkese tawsiye ederim walla AFİYET OLSUN.

  8. HERKESE İİİİİİİİİİİİ AKŞAMLAR HA BİDE KURABİYE İÇİN AFİYET OLSUN

  9. Merhabaa ben bu kurabiyeden yaptımm gerçekten harikaaa oluyorrr üzerinin sosunu verilen tarfiten degilde puding paketi şeklinde satılan çikolata sosları var onla yaptım vee kurabiyenin her tarafını bu soslaa kapladım inanın çok güzel olduu hem göze hem damaga hitap edenn birr tariff kesinliklee yapın derimm.

  10. VALLA BU GÜN GÖRDÜM ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYORDU HEMEN DENEDİM
    HATTA PUDRA ŞEKERİM YOKTU KESME ŞEKER KOYDUM VEDE ÇOOK GÜZEL OLDUUUUU
    DENEMENİZİTAVSİYE EDERİMMMM

  11. Hemen yapmaya gidiyom.cici$lerrr.:-)

  12. çookkk güzel görünüyo hemen yapıcam

  13. anam!!! bu ne ovgu kurabıyeye… yorumlarla doydum zaten bıde kendısının tadına bakıyımbarııı

  14. evet ben bu tarifi çok önceden biliyodum denedim harika birşey ama bir dipnot düşeyim kurabiyeler piştikten hemen sonra 2 s.bardağı suya 2. su bardağı şeker koyun ve şerbet olarak hazırlayın pişen kurabiyeleri şerbete batırıp çıkartın en son üzerine çikolata sosunu dökün o kadar harika bir şey oluyor anlatamam deneyin derim şimdiden afiyet olsun

  15. Mütthiş görünüyor.Annem pazara gidince direk deniyeceğim.Valla mütthişş görünüyor.
    Paylaştığınız için teşekkürler.

  16. mutlaka deniyecegim

  17. çok güzel görünüyor en kısa zamanda deniyeceğim.

  18. yaptım pek beyenmedim benim bildiğim daha güzel tarifler var.bu t
    yorumu hiç kimse yapmadı

  19. denedim süperdi hem eşimden hem de komşularımdan onayı aldım sürekli yapacağım bi kurabiye artık… mutlaka denemelisiniz…

  20. sevgilimle birlikte yapıyoruz, şu an ilk tepsi pişiyor ikinci tepsiyi yapıyoruz. Çok hoş kokular yayıldı mutfağa 🙂

  21. mükemmel tek kelimeyle mükemmellllllll ha bu arada vıcır vıcır konuşmayın mükemmelse mükemmel

  22. görünüşü harika ama yapmak için zamanm yok bi ara mutlaka denicem

  23. yaa mu kurabıye harıka duşunduğümden daha ğüzel bende arkadasın dedığibi eşimden ve komşurarımdan tam not aldım elınıze sağlık

  24. süper bir kurabiye, inanılmaz lezzetli oluyor ve ağır değil kesinlikle. pastane işi gibi bişey ya 🙂

  25. ayyy ne tatlı kurabiye valla süper oldu herkes denemeliii

  26. ya yemin edorum süper bir kek geceleri herkese böle özelikkle ssssssssüüüüüüüüüperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr 😀 😛 :Ü

  27. Komşu yapmıştı yedik çok güzel olmuştu. Tarifi alamamıştım. Nette gördüm tevafuk oldu yani. Hemen deneyeceğim..

  28. çok güzelllllll … nefisssssss …………

  29. nefisssssssssssss*********

  30. lezetine doyum olmadı
    teşekürler canımmmmmmmmmmmm ………

  31. çok güzelllllllllllllllll ********************************************************************************************************************************************************************************

  32. Bende uzun zamandır yapıyorum,Çok güzel Oldu…eLLerime Sağlık..:)

  33. çoookkkk güzell gerçekten denemeye değer bi tarifff :))

  34. deneyeceğim.inşallah güzel olur.

  35. bende denedim,tek kelimeyle harikaydı,eşimde çok begendi,herkese tavsiye ederim,teşekkürler bu muhteşem tarif için,

  36. mmm çok güzel görünüyor eşim kurabiye istiyor inşallah güzel olur ellerimize sağlık

  37. yarın denicem güzel gözüküyo ama bakalım..:) sonrada nişanlımla yicem bi güzel:)=)))

  38. gerçekten güzel görünüyor.bu akşam deneyeceğim

  39. ben bu tarifin pastanede yapılanını yedim süperdi tarif arıyordum iyi oldu benmari çikolata da eritilebilir üstüne

  40. çok güzel görünüyo en kısa zamanda bende denicem

  41. ben görünüsünü cok begendim deniycem ama ince olursa patlamaz mı bilemedim sizce

  42. görünüşü çok güzel bende yapacagım

  43. görünüşü çok güzel bende yapacagım

  44. çok güzel görünüyooooo

  45. ben yaptım çok güzel oldu salı günü komşu gelcek inşallah beyenir.

  46. Süper tarif