Ana Sayfa » Resimli Pasta Tarifleri

Karyağdı Pastası

5 Kasım 200824.679 33 defa yorumlanmış

Malzemeler :

2 adet yumurta
1 paket sana yağ
3 fincan şeker
1 çay kaşığı karbonat

1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
Yeterince un

Yapılışı :

Eritilmiş Sana yağına yumurta, şeker, vanilya, karbonat tozu ve yeterince unla birlikte yumuşak bir hamur yapılır. Yağlanmış tepsiye yuvarlanıp dizilir. Önceden ısıtılmış 175 derece fırında pişirilir.

1 bardak şeker 1 bardak su ile şerbetini kaynatın. Fırından çıkan pastaları önce şerbete, sonra hindistan cevizine batırın.

Diğer PASTA TARİFLERİ için tıklayınız.


33 yorum yapılmış »

  • leyla demiş ki:

    güzelmis ama karbonat biraz cokmus

  • kübra demiş ki:

    çok güzel ve basit bipastaymış ama en son aşamada şekerle suyu kaynatmalımıyız acaba?

  • yok demiş ki:

    igrenccccc

  • Anonim demiş ki:

    oooooooooooo
    vay be güzelmiş

  • seda demiş ki:

    walla bende son serbet kısmını anlayamadım onuda açıklasalardı ii olurdu

  • yasmin demiş ki:

    yaaa çok güzel pratik bi pasta ama bence karbonatı yanlış söylemiş çok fazla çünkü

  • Fatma demiş ki:

    bence çok güzel o üstünde çubuk dağa güzel duruyo çok nefis bir karyağdı pastası

  • Anonim demiş ki:

    vay be çoooook güzelmiş ya nefis nefis
    karyağdı pastasssssssssı

  • fatma demiş ki:

    bence çooook güzel bir karyağdı pastası nefis nefis

  • seda demiş ki:

    yaa herşeyi anladım da “sana yağ” ne oluyo reklam nie veriyosunuz tarifin içinde:))..

  • Anonim demiş ki:

    karbonat koymadan olur mu???…

  • masal demiş ki:

    karbonat koymadan olur mu???…

  • esra demiş ki:

    eh işte idare eder bana göre değil

  • boş demiş ki:

    kako yok tarifte nasıl oluyo

  • boş demiş ki:

    bu karbonat kako olmasın

  • nilay demiş ki:

    görünüşü güzel ama sankı bu tarıf tatlı tarıfı gıbı degıl miiiiiiii

  • selma demiş ki:

    harkulade demek ısterdım ama daha yenı gordum once denemek lazım sonra kousurz

  • Anonim demiş ki:

    bence ğüzel basit bir tarif ama kako yok

  • belma demiş ki:

    fena digil

  • pasta demiş ki:

    nefis oldugunu nerden biliosunuz yaptınız mı evinizde

  • 123 demiş ki:

    kabartma tozumu karbonatmı hangisi daha iyi.ikiside birden olurmu ki?

  • rabia demiş ki:

    tadı da güzel görünüşü de,

  • serenay demiş ki:

    bu tarıf tam deıl ya adam gıbı verselerdı barı tarıfı hem bole de guzelmıs gıbı durmuyoo

  • Gülşen demiş ki:

    Bence süper ama kabartma tozunun neden çok olduğunu söyleyeyim eğer ki o kadar kabartma tozu koyulmazsa istediğimiz büyüklükte olmaz arkadaşlar ok isteğinize göre kakao da koyabilirsiniz çok da güzel olur

  • leyla demiş ki:

    super eline saglik

  • ayşe demiş ki:

    çok basit bir tatlı

  • sena demiş ki:

    gzl ve basit serbetini anlamyacak neyi var önce serbete batirin sonra hindistan cevizine bu kadar kolay yaniiii

  • mine demiş ki:

    yaaaaaaaaaaaa super bişe

  • derya demiş ki:

    kolay bir pasta tarifi gibi görünüyor bende denicem ismi de farklı

  • Nilüfer demiş ki:

    karbonat kismina takilanlar cok olmus malzemeler listesinde bir cay kasigi oldugunu yazmislar oda cok deyil serbeteine gelince ben kaynaticam eminim cok daha güzel olucaktir tecrübelerime dayanarak söylüyorum

  • sevim demiş ki:

    dedikleri gibi karbonat acıtır güzelim pastayı

  • sevim demiş ki:

    gerçekten harbi güzel

  • canan demiş ki:

    çok süpere bir kurabiye

Yorum yapmak ister misiniz?!